sommaremmisen

Alla inlägg den 30 augusti 2015

Av Emma - 30 augusti 2015 22:45

Hej!

Idag har jag varit på Sofiero tillsammans med min mamma, mormor, moster och min lilla kusin :)
Vi har haft en underbar dag som börja med solsken, men blev lite mulet då och då. Där fanns väldigt mycket blommer och sånt och jag köpte faktiskt något på markanden som va. Jag köpte en hoodtröja som är grå, turkos som ser ut som en panda och ett packet "temporary taottos". Och brända mandlar ( som är något av det godaste jag vet).
Vi gick runt och kolla för det mesta och gud silken trädgård en sådan skulle jag vilja ha, den är värd och besöka ifall du är i närheten.
:D
Där fanns klänningar som några gjort av blommer och tyg min favorit vart den med rosa blommor, det blev också vinnaren sennare på dagen där den valdes.
Någon bland dom sista bilderna är det ett nät med blad och blommor i som man fick göra, min är den med murgröna lövet och den under är min mosters som är med ekolod och lite blommor :)

God Natt Mvh Emma

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 16 vårar. Som är aktiv men ganska blyg, Här får ni hänga med lite i mitt liv. (uppdaterar när jag känner för det.)
Mvh Emma

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards