sommaremmisen

Alla inlägg under september 2015

Av Emma - 29 september 2015 20:57

Hej!
Skulle skrivit detta igår men somna så here we go.
Jag började med att gå upp klockan 05.00 för att se bloodmånen, för nästa kommersiella visas förens 2033.
Sennare cykla jag till skolan för att möta upp två kompisar så vi kunde cykla tillsammans till polsjö där vi skulle mötas.
Påvägen ditt vart det jätte dimmigt men det vart jätte fint.
Orienteringen gick bra.
Resten av dagen vart skoldag och sista lektionen hade jag hemkunskap där vi baka bröd, dock har jag inga bilder på det.
Vad tyckte ni om super bloodmånen?

~ Emma

Av Emma - 27 september 2015 19:14

Hej!

Igår så va jag på kalas och hade en väldigt rolig kväll.
Men nu ska jag prata om dagen, den börja med att sega, kolla lite på Youtube videos. Sedan åkte jag med min pappa då han först skulle åka och prova bil pga våren funkar dåligt. Den är 13 år gammal nästan lika gammal som jag :).
Sedan åkte vi till ÖoB och handla saker till huset.
Väl hemma åt vi och sedan åkte vi på KyrkSafari, konstig men finns.
Det är när man åker till dom olika kyrkorna i pastoratet. Vi kolla på 4 kyrkor sammanlagt och i sista så hade vi gudstjänst.
Senare åkte jag hem och åt, men har haft en fantastisk dag.
Och ska nu börja göra läxor.

~ Emma

Av Emma - 12 september 2015 23:00

Hej!

Idag har jag haft det ganska lungt, jag åkte ut och fisk med min mormor, låtsas morfar och min morbror idag. Vi fånga ganska mycket fisk, och vart ute i 4-5 h. Efter det åkte vi hem till min mormor och när vi kom ditt så vart min gamel morfar och min mormors syster där. Så vi prata med dom ett tag, när dom hade åkt så börja min mormor rensa fisken och jag plocka hallon. Blev hämtad ifrån min mormor efter ett tag och sen har jag tagit det lungt. Imorgon så ska jag göra läxor och städa rummet lite.

Mvh/ God Natt Emma

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 16 vårar. Som är aktiv men ganska blyg, Här får ni hänga med lite i mitt liv. (uppdaterar när jag känner för det.)
Mvh Emma

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards