sommaremmisen

Alla inlägg under juli 2015

Av Emma - 30 juli 2015 23:54

Hej!

Idag har jag varit på hembygdsparken i Ängelholm, vi vart där för att fira min moster som ville ditt. :)
Så har spenderat dagen där med min moster och hennes familj, mina morbröder och en av mina morbröder har också en familj så mina kusiner vart också där, min mormor och min plastmorfar och så klart min familj.
Vi alla hade en bra dag och mormor hade gjort kärleksmums, godaste kakan jag vet.
Vi har kollat runt i parken, kollat på djuren och sprungit omkring. Och det har varit en underbar dag.
PS. Vill också säga Grattis till min moster och grattis i efterskott till min plastmorfar och hans Sister som fyllde år igår, Så stort Grattis. <3

Mvh/ God Natt Emma

Av Emma - 25 juli 2015 00:07

Hej!

Idag har min kompis haft ett litet kalas som vart jätte roligt, som jag kom hem precis från. Men annars idag har jag suttit spelat GameCube och på bilden nedan är en av dom nya controlerna vi köpt idag pga dom andra börjar bli gammal.
Jag har också tagit foto till mitt soon to be Id-kort, som jag faktiskt blev nöjd med :)
Vi har också framkallat gamla bilder från när jag vart 3-9 år gammal, men tyvärr gick en av rullarna inte att framkalla :(
Men annars en awesome day.

God natt Emma

Av Emma - 23 juli 2015 21:59

Hej!

Idag har jag namnsdag :)
Vi hade först planer och vi gick upp 07.30, men så visades det att min mamma hade feber så vi stanna hemma.
Jag min pappa och min bror börja tänka på andra saker att göra, vi kom på några saker men alla saker har vi redan gjort eller ska snart göra det. Så vi stanna hemma och körde cup på Mario cart på GameCube så roligt. Och annars har vi tagit det lungt.

God natt Emma

Av Emma - 22 juli 2015 20:28

Hej!

Idag har bestått av att jag gick upp tidigt (09.30 tidigt för mig). Och gick och handla med min pappa.
När vi kom hem så bestämde mamma och pappa att vi skulle åka till Tykarpsgrottan i Hässleholm, så vi åkte. Väl där fick vi köpa biljetter och fick tid och kolla runt pga visningen börja klockan 14.30 och varade i 40 minuter. Och det vart is kallt där nere 8 grader Celsius.
Landskapet runt om vart också väldigt fint då det inte vart då mycket hus runtomkring där vi vart, sista bilden är där nere man går i grottan, men det vart en rolig upplevelse och vi stanna på vissa ställen där guiden berätta olika saker. Fick också se en fossil av en bläckfisk. :)
Sen åkte vi den (långa) vägen hem. Och har bara tat det lungt.
Imorgon är min namnsdag :) och vi kommer göra något roligt så ni får se imorgon.

God natt // Emma

Av Emma - 20 juli 2015 13:16

Hejsan!

Jag skulle bara vilja berätta för er att jag har tänkt att jag bara ska blogga på min telefon (appen finns).

Pga det är mycket enklare, för jag är inte så bra på att ladda över foton från min telefon.   

Så jag ska testa. :)

(Men dessa tråkiga inlägg med bara text kommer finnas ibland ändå :P


Mvh Emma

 

Av Emma - 18 juli 2015 13:14

Hitta Det! :)

mvh Emma

Av Emma - 18 juli 2015 13:10

Vet någon hur man tar bort en kategori? Skulle vara tacksam för svar

Mvh Emma


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 16 vårar. Som är aktiv men ganska blyg, Här får ni hänga med lite i mitt liv. (uppdaterar när jag känner för det.)
Mvh Emma

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards