sommaremmisen

Alla inlägg under juli 2016

Av Emma - 31 juli 2016 13:32

Hejsan!

Igår så hade jag också en chilldag vilket vart skönt, men på kvällen fira vi min moster och plast morfar. Vi hade en trevlig kväll och vi fick träffa en av dom många kattungarna som är ute hos min mormor. Här nedanför är en bild på solnedgången som jag tog igår blev riktigt nöjd med den :)

//Emma

Av Emma - 29 juli 2016 21:25

Hejsan!

Inte uppdaterat på ett tag, glömde uppdatera vad som hänt i veckan och så här kommer en del.
Tisdag: vart ut på kullaberg och gick runder där lite käkade glass och fånga lite pokemons, pokemon go är ett av dem roligaste spel jag spelat.
Onsdag: ullared med min mormor, mamma och moster.
Torsdag: shopping runda i köpen, med mamma, mammas moster och kusin.
Idag: Slappat efter denna vecka :D
Så ja det vart min vecka, gör jag något resten av sommarlovet ska jag försöka uppdatera.

// Emma

Av Emma - 4 juli 2016 13:45

Hejsan!

Jag har tagit en massa foton som jag skulle ladda upp, väldigt många roliga saker till och med från min konfirmations resa. Men tiden gick snabbt och det gick långa tider och jag tyckte inte det vart lönt att lägga upp bilderna och uppdatera.
Det är nu sommar och det händer mycket, har saker planerade och inom en vecka ska jag sova över med mina närmaste kompisar.
Men jag bestämde mig för att åka på språkresa nästa år istället. Fast jag börjar bli osäker då jag kommer åka själv..
Jag kommer uppdatera mer nu till sommaren. :)

//Emma
Här kommer några bilder

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 16 vårar. Som är aktiv men ganska blyg, Här får ni hänga med lite i mitt liv. (uppdaterar när jag känner för det.)
Mvh Emma

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards