sommaremmisen

Alla inlägg under december 2015

Av Emma - 6 december 2015 20:52

Hej!

Igår hade jag jätte kul... Satt och ladda ner eller vad man ska kalla det. Alla mina sims 3 från CD:arna, totalt 6 cds. Satt och spela silken glädje man fick. Men annat än det vart att jag åkte till Fredriksdals julmarknad. Mysigt men det regna hela tiden. Köpte godis och brända mandlar... Som verkligen vart brända.. Kolla också på Star wars Episode 3.
Någon annan än jag som är excited for Star wars the force awakens?
I'm so excited and I just can't hid it..
Vart sjuk i veckan eller ja torsdag - fredag hade så kul... Satt och rita, o kolla datan.
This everyone is my life :D

//Emma

Av Emma - 4 december 2015 18:11

Hej!

   

Allihop hoppas ni har haft en bra december so far.. :)

Men ska jag vara ärlig, saknar julkalendrarna sen tidigare dom vart mycket roligare. Det vart en tradition som jag min mamma och brosa hade. Att vi kolla på julkalendern tillsammans. Tyvärr går det inte nu i och med att dom separerats..

Men kolla på julkalendern i år det är inte lika roligt längre, det känns som dom bara nu slänger vi bara ihop något vi har fått slut på ideer.

Jag har sett något liknande föresten med dom som spelar föräldrarna.  Detta är ungefär exakt samma sak fast med barn i och  att dom förklarar lite annorlunda. 

So it's a diss for me..


Men berätta gärna vad ni tycker om den, brukar ni kolla på den?


//Emma 

 

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 16 vårar. Som är aktiv men ganska blyg, Här får ni hänga med lite i mitt liv. (uppdaterar när jag känner för det.)
Mvh Emma

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards