sommaremmisen

Direktlänk till inlägg 29 juli 2016

Denna vecka :)

Av Emma - 29 juli 2016 21:25

Hejsan!

Inte uppdaterat på ett tag, glömde uppdatera vad som hänt i veckan och så här kommer en del.
Tisdag: vart ut på kullaberg och gick runder där lite käkade glass och fånga lite pokemons, pokemon go är ett av dem roligaste spel jag spelat.
Onsdag: ullared med min mormor, mamma och moster.
Torsdag: shopping runda i köpen, med mamma, mammas moster och kusin.
Idag: Slappat efter denna vecka :D
Så ja det vart min vecka, gör jag något resten av sommarlovet ska jag försöka uppdatera.

// Emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 2 mars 2017 16:34


Hejsan! Nuär det officiellt, jag ska på språkresa till Brighton i 2 veckor denna sommaren. Och jag ska försöka blogga min upplevelse och dagar där nere. //Emma ...

Av Emma - 24 december 2016 16:54

God jul allihopa! Bara 1 vecka kvar innan det nya året och 2017 är här. Jag firar julen hemma i år med min mamma och med en del av mammas sida av släkten. Jag är ledsen att jag inte varigt aktiv men denna termin har varigt stressig, men jag fick ...

Av Emma - 2 oktober 2016 23:35

Hejsan! Igår hade jag en jätte rolig kväll, min kompis hade tjejkväll (fest/kalas) och vi gjorde en massa roligt. Vi gjorde pizza, dekorerade cupcakes, prata, lyssna på musik och dansade lite. Det vart kul som sagt. Har börjat lyssna på panic! At...

Av Emma - 5 september 2016 22:32

Hej! Här är några bilder från 2 olika utställningar som jag vart på. Den första vart på dunkers kulturhus och där kolla vi på en utställning om kläder, för att få inspiration till kläder vi ska göra till våren i syslöjden. Andra är sofieros t...

Av Emma - 4 september 2016 20:13

Hejsan! Det är lite mer än 2 veckor sedan, men jag tänkte lägga upp några bilder från min klassresa. Vi vart då i Krakow, vi träffades och åkte med tåg ner till Ystad tog båten, sedan natt tåg denna resa tog lite mer än 24h. Vi vart där nere och...

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 16 vårar. Som är aktiv men ganska blyg, Här får ni hänga med lite i mitt liv. (uppdaterar när jag känner för det.)
Mvh Emma

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards