sommaremmisen

Alla inlägg under september 2016

Av Emma - 5 september 2016 22:32

Hej!

Här är några bilder från 2 olika utställningar som jag vart på.
Den första vart på dunkers kulturhus och där kolla vi på en utställning om kläder, för att få inspiration till kläder vi ska göra till våren i syslöjden.
Andra är sofieros trädgårdsmässa där dom ställer ut olika dakera detta vart några av fom sakerna (det under kläderna). Väldigt fin dag lite mulet och regn annars helt okej.
Dom två sista bilderna är från min kvälls promenad med min mamma, tagna vid havet båda två :)

//Emma

Av Emma - 4 september 2016 20:13

Hejsan!

Det är lite mer än 2 veckor sedan, men jag tänkte lägga upp några bilder från min klassresa. Vi vart då i Krakow, vi träffades och åkte med tåg ner till Ystad tog båten, sedan natt tåg denna resa tog lite mer än 24h.
Vi vart där nere och shoppa, vart på galleria Krakowska, vi såg några historiska ställen i staden, vart på Auschwitz-Birkenau och kolla på saltgruvan en bit utan för staden.
Vi vart borta sammanlagt söndag-fredag. Resan vart jätte rolig och jag kände att vi kom närmare som klass. Kan inte beskriva känslan :)
//Emma

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 16 vårar. Som är aktiv men ganska blyg, Här får ni hänga med lite i mitt liv. (uppdaterar när jag känner för det.)
Mvh Emma

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards